beträtta lite om dan då

vart ska vi börja då :p
skulle dra bussen in till stan , sen när jag sitter på bussen ringer jag robin
som tydligen hade "halsfluss"
fast satt ju redan på bussen så wtf .

ringde sanna visste att hon va på stan , träffa henne å Fredrik på station .
sen kom eddie å kim kom , vi drog på donken å käka ^^
sen höll sandra på å mobba mig å sa att hon satt på donken å kalla mig för dissare .

sen drog vi mot station , eddie å fredrik drog hem . gick å träffa robin som skulle på piss prov ,
sitter å snackar med robin å snackar i en timme eller nått sånt . sen messar sandra å frågar vart jag e ,
sen kom hon med sin kompis så satt vi å snacka en stund . robin drar hem , sen ringer sanna å frågar var jag är någonstans . så kom hon & kim efter en stund oxå , så satt man där själv med 4 tjejer ^^

sen drog jag till almunge , fick sitta bakom konsum i typ en halv timme själv . sen kmr pd med moppen så drog vi hem till robin å fixa med moppe , vikter å hemmagjord "blackbox"

sen ner till konsum igen , träffade dj , rasmus , å brottarn som har varit på milletär läger xd

sen drog jag bussen hem ringer farsan , å fråga om skjus hem .

- aa , vänta ska ba hämta lite luft
- vad haru gjort för nått ?           
- nej skulle köra lite med din moppe , fick soppa torsk vid lagga

så gubben fick gå 6 km med en 100 kg moppe xd



drar med en bild oxå ;)



Rudolf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0